Palolem 18 februari 2010 - Reisverslag uit New Delhi, India van Tanja - WaarBenJij.nu Palolem 18 februari 2010 - Reisverslag uit New Delhi, India van Tanja - WaarBenJij.nu

Palolem 18 februari 2010

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

18 Februari 2010 | India, New Delhi

Om 11:00 uur de trein vanuit Gokarna genomen. Blijft toch erg leuk die treinreizen. In Palolem onze intrek genomen in de Dreamcatcher. Een prachtige hut met uitkijk over een rivier en 2 minuten van het strand. De omgeving is net een tropische tuin en het eten..verrukkelijk. Na die tjap in Gokarna, hebben we ons meteen te goed gedaan aan de Tigerprawns. Echt overheerlijk. Potje bier erbij. Wat kan het leven toch heerlijk zijn. Het strand is overigens verbazingwekkend druk. Vorig jaar zijn Joyce en ik hier om een uurtje over vijf s'ochtends beland, maar ik had toen een heel andere indruk van het strand. Het was toen erg donker, dus je zag ook geen hol, maar ik dacht dat er niets te doen was. Nu pas blijkt palolem beach een string te zijn van shacks. Vervelen zullen we ons de laatste dagen dus niet.

• 19 Februari 2010 - 09:57

Joyce:

Ha Ha natuurlijk hadden we toen een andere indruk na heel bijzonder busavontuur en de gedachten dat de fleamarket aan onze neuzen voorbij zou gaan!

grt