Charpora en Baga 5, 6 en 7 februari 2010 - Reisverslag uit Anjuna, India van Tanja - WaarBenJij.nu Charpora en Baga 5, 6 en 7 februari 2010 - Reisverslag uit Anjuna, India van Tanja - WaarBenJij.nu

Charpora en Baga 5, 6 en 7 februari 2010

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

10 Februari 2010 | India, Anjuna

Vlakbij Anjuna ligt Chapora. Ooit wel eens de film Mad Max gezien of die wezens in het restaurant in Star Wars. Nou wij weten waar ze de mensen "gecased" hebben. Dat rijdt vooral op motoren rond en hebben allemaal een cursus "stoer kijken" gevolgd. Ook hier weer een superrelaxte sfeer, maar dat kan ook bijna niet anders met alle "speciale sigaretten" die hier gebouwd worden.

Met de scooter zijn we helemaal naar het noorden van Goa gereden om uiteindelijk in een vijf-sterren hotel een colaatje te drinken. Daarna was ons dagbudget op ;)

Om maar bij luxe te blijven....s'avonds zaten we scampies te eten in een restaurant en daar werd een poesje bijgeleverd die de schilletjes opat. Best handig.

7 februari wilden we verder gaan in ons decadente gedrag. We hadden drie adressen uitgezocht waarin we ons in weelde wilden onderdompelen. Het eerste adres " Chocolati" was dicht en uit pure nijd zijn we afgezakt naar Aguarda Beach Resort. Een vijfsterren resort, want je moet toch wat. Prachtig uitzicht over de stranden van onder andere Baga. Nou eigenlijk niet helemaal een prachtig uitzicht, want je keek ook tegen een olietanker aan, die al 8 jaar vastgelopen voor het strand lag en daarmee toch enigzins het zicht ontnam. Lekker ontbeten om vervolgens de omgeving (Divar Island en Choaper Island) op de scooter onveilig te maken.

Om 18:00 uur s'avonds waren we gesloopt, maar het was echt nog veel te vroeg om te gaan slapen. We hielden onze oogjes met moeite open.

Pratap vertelde dat er on Hilltop een trance party was. Ach waarom ook niet. " gaan slapen" kunnen we altijd nog.

In verband met de aangescherpte wetten in Goa mag de muziek voor dit soort party's tot 22:00 uur duren. Waren we ff vergeten en dus konden we nog net 20 minuten genieten van de muziek. Maar we kunnen wel zeggen...We have been there........voor wat het waard is.