Dag van vertrek 1 februari 2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tanja - WaarBenJij.nu Dag van vertrek 1 februari 2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tanja - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek 1 februari 2010

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

01 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Een dik pak sneeuw bedekt het landschap. Een prachtig gezicht, maar op de dag van vertrek niet handig.

Dave is uit spanning en sensatie voor al het moois wat komen gaat, met onze auto de tuin van een buurtbewoner ingegleden. Hij is he-le-maal out of control. Dat begon overigens gisteren al toen hij zijn backback moest pakken. Hi-la-risch. Ik zal jullie de details besparen. Nou vooruit eentje dan. Een wintertrui om mee te nemen naar India?

Nadat onze auto door enkele buurtbewoners weer op de weg was gezet, kon Dave met een kloppend hart zijn weg vervolgen.

Toch maar op tijd vertrekken. We hopen dat het weer geen vertragingen oplevert.

De backpacks staan al klaar. Op het laatste moment toch maar even wat spullen eruit gegooid. Zoals gewoonlijk denk ik toch altijd weer meer nodig te hebben dan daadwerkelijk het geval is.

Bovendien wil ik ook nog ruimte in mijn backback overhouden voor de terugreis.........voor al die Indiase spullen/troepjes. Dave zal ze vast niet in zijn backback willen hebben.

Gisteren een DVD bekeken over India. Laten ze vol in beeld een backpacker zien die een slok uit een flesje cola neemt, dezelfde cola direct uitspuwt om vervolgens het flesje te bekijken.

Ik keek naar Dave om zijn reactie te zien. Het kost hem toch al zoveel moeite om zijn "enthousiasme" in toom te houden..ahum. Datzelfde "enthousiasme" werd na het bekijken van de DVD alleen maar groter. Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd welke kant Dave na de vakantie uitvalt: India I still hate it or India here we come again. I love it.

We hebben er in elk geval ontzettend veel zin. Over een paar uur hebben we 34 graden op ons blank velletje. 3 weken lang uitslapen, luieren en ontdekken..........

Ik heb mijn Indiase kleding alvast uit de kast getrokken en aangedaan. Ik ben er al helemaal klaar voor.
En mijn schatje........ach het begint te komen.

xxx



  • 01 Februari 2010 - 10:35

    Babs:

    En toch vind ik het een bikkel wat hij allemaal doorstaat.. Hij gaat mooi wél mee! Stoer hoor, Dave!
    Ik ben echt súperbenieuwd naar jullie beleving samen, want dat is voor twee kanten wel even andere koek dan normaal, lijkt me!
    Rest mij nog maar een ding.. jullie een héle mooie reis toe te wensen,geniet van het land, maar vooral van elkaar. Hoe dan ook, dit heb je toch mooi maar samen gedaan!
    Ben nú al trots ;)!

    Dikke X voor allebei!


  • 03 Februari 2010 - 18:28

    Tineke:

    Ben benieuwd hoe jullie je eerste dagen daar hebben doorgebracht. Zeker zo gewend, die zon? Nou, die kou went hier maar niet. Geniet maar lekker van alles.
    Ik zie al uit naar het "steppengras".
    XXX van Tineke

  • 06 Februari 2010 - 09:59

    Liek En Ed:

    Geniet samen lekker van het "stink india" oh sorry Tan,(opm nox). Hou vol he Dave, komt allemaal goed. Suc 6 in Bollywood en vergeet niet tegaan zwemmen in de Ganges. Geintje, veel plezier en veel thee drinken en mooie foto's maken. xxxnox en liek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanja

Reizen, reizen en nog eens reizen...heerlijk

Actief sinds 20 Dec. 2008
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 33941

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 28 November 2015

Argentinie november 2015

11 Januari 2014 - 05 Februari 2014

Joyce en Tanja voor de derde keer in India 2014

25 Juli 2011 - 11 Augustus 2011

Japans avontuur

23 December 2010 - 07 Januari 2011

India december 2010; vierde reis India

01 Februari 2010 - 24 Februari 2010

India februari 2010; derde reis India

03 Januari 2009 - 07 Februari 2009

Zuid India: tweede reis India

Landen bezocht: